Zmiany dotyczące świadczenia „Dobry Start”

Informujemy, że 15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie zmieniające zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Od 1 lipca 2021 r. składanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start będzie odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej, a obsługą zadania, zamiast gminy, zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Nie będzie natomiast możliwości składania wniosków w formie tradycyjnej – papierowej. Warto zaznaczyć, że dla osób, które do tej pory składały wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną, PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie. Wnioski w formie elektronicznej można składać do dnia 30 listopada br.

Możesz również polubić…

Skip to content